Известие

Collapse
No announcement yet.

Чарколяк!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от vesselin777 Покажи съобщение
    Днес ходих там. Скъсаха ми се нервите. Искат 60 лв за полуизгорелите огледала.Други дреболии си взех от 907А 1.7 бордо седан, която също е в таличност. Всичко отпред си стои -
    двигател, рейка, макферсони.... Има и алфа контрол. Дори плафона при огледалото за обратно виждане беше здрав и го взех. По-голямата задна кора също не е рязана и е здрава. Казанчето за антифриз е с нивомер и не беше пробито.Общо взето има какво да се обере, но отговорника им отношението му там ме остави без думи.
    Как са уплътненията на черната колега? Кофти е че работят само делнични дни до 17 часа. Иначе един стоп бях поръчал и е ок. И цената беше ок. Нещо около 20тина лв. Явно е каквото им дойде на ум.
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
    Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
    Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

    Comment


    • Първоначално публикувано от ivan_petkov_stz Покажи съобщение
      Как са уплътненията на черната колега? Кофти е че работят само делнични дни до 17 часа. Иначе един стоп бях поръчал и е ок. И цената беше ок. Нещо около 20тина лв. Явно е каквото им дойде на ум.
      Или който се уцели на смяна. Две много млади момчета те разнасят с таратайки и здраво дрифтят, докато си вътре в колата, измежду натоварена със скраб движеща се техника из огромно поле от бракувани коли . Не дават да разглеждаш други докато работят и свалят от някоя. Пръснати 155-ци, 164-рки и други ценни екземпляри....... Изядох се! За всяка част питат за цена по телефона отговорника, който не минаги вдига и постоянно вика по тях. После ми заявиха, че нямат право да имат пари в тях и или им давам точно, или не мога да платя и взема частите. Явно номера е само с поръчка по телефона.
      Уплътненията на комбито не погледнах, но на седана не бяха зле.
      ALFA 146 1.6 boxer 95 г. ЕХ; Subaru Impreza 2.0GX 04г.; ALFA 33 1.4 Imola 93г.

      Comment


      • За съжаление по-новата 33-ка е в доста лошо състояние,става предимно за донор на ходовата част,не е останал здрав панел по нея,салона е зле.Аз я огледах с идеята да взема мотора,но се оказа 1.7 8V,а не 16V.

        Comment


        • Ако искаш мотор за каране, 8 В е по-добрият вариант. До сега не знам нито една 16в да се кара постоянно. 16В е таралеж в задника. Цитирам един знаещ човек. Ако ти е за гъзария е отделен въпрос. Но за ежедневно каране 8В е по-добър.
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • Не виждам причина 16V да е лош ежедневен мотор.То е ясно,че и двата не блестят с въртящ момент,но 33-ката определено е много лека за мястото,което предлага.Иначе не планирам да я ползвам за ежедневка,но не се знае дали няма да се окаже достатъчно практична за целта.

            Comment


            • Излезе една 146ца с боксер 16в мотор, в olx.bg

              Проверявайте и там.
              145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

              www.ClassicCar-bg.com

              Comment


              • Ако моторът се ревизира старателно преди да се постави в колата, няма никакво значение дали е 8 или 16 клапана от гледна точка на надеждността. (мое мнение)
                alfa romeo sprint 1984

                Comment


                • Първоначално публикувано от boris037 Покажи съобщение
                  Ако моторът се ревизира старателно преди да се постави в колата, няма никакво значение дали е 8 или 16 клапана от гледна точка на надеждността. (мое мнение)
                  Абсолютно си прав!
                  Обаче практиката показва, че 16В на 33ката бива скапвана много бързо. Чиста статистика. На 145/6 пък е вече скопена тесла.
                  Като сметнем, че обслужването на 8В е под 20 лв за ролки и ремъци, а на 16В само ремъците са около 90-100.......
                  Свещи делка, палци и прочие простотии.....
                  То не, че 8В ги няма, но много лесно му насаждаш един Марели инжекцион и колата става вече съвсем друга.
                  Но, това е мое мнение!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • Давай да я видим тази статистика!

                    Тия цени също са малко нереални, Иво.

                    Ето какво съм плащал при ремонта на моя 1.7 16в мотор на Спринта :

                    Ангренажен ремък Dayco 2бр - 42 лева
                    Ангренажни рокли INA 4бр - 106 лева

                    Да не говорим, че пак в ОЛХ в момента има мнооого по-евтин вариант за ангренаж.
                    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                    www.ClassicCar-bg.com

                    Comment


                    • На някой да му се намира здраво табло за 3-та серия и читави вентилирани дискове.Зора е голям и започвам да губя търпение бати таралежа

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                        Абсолютно си прав!
                        Обаче практиката показва, че 16В на 33ката бива скапвана много бързо. Чиста статистика. На 145/6 пък е вече скопена тесла.
                        Като сметнем, че обслужването на 8В е под 20 лв за ролки и ремъци, а на 16В само ремъците са около 90-100.......
                        Свещи делка, палци и прочие простотии.....
                        То не, че 8В ги няма, но много лесно му насаждаш един Марели инжекцион и колата става вече съвсем друга.
                        Но, това е мое мнение!

                        А пък на 16 клапановия ако се насади не Марели а карбуратор, е тогава става звяр!


                        Първоначално публикувано от coca-cola Покажи съобщение
                        На някой да му се намира здраво табло за 3-та серия и читави вентилирани дискове.Зора е голям и започвам да губя търпение бати таралежа
                        Ооо бат' Васко, ще намерим всичко, чакай да дойде лято, че не мога да се обърна от работа.
                        Щом не мога да намеря време да сменя маслото, а доливам старо-прави сметка
                        alfa romeo sprint 1984

                        Comment


                        • Стига с това че 16v са ненадежни-глупости!
                          Моята си бе ежедневка,никакви ядове.Хем и бях студент,тоест и парите ми стигаха за подръжка.
                          А лично знам за една 16v-на Свилен-която в продължение на 10 и повече години се караше всеки ден между 30 и 100км. и си пътуваше редовно из България и чужбина.
                          Спрете с тези измислени приказки!

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от coca-cola Покажи съобщение
                            На някой да му се намира здраво табло за 3-та серия и читави вентилирани дискове.Зора е голям и започвам да губя търпение бати таралежа
                            Имам!

                            ---------- Post added at 20:20 ---------- Previous post was at 20:09 ----------

                            Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
                            Давай да я видим тази статистика!

                            Тия цени също са малко нереални, Иво.

                            Ето какво съм плащал при ремонта на моя 1.7 16в мотор на Спринта :

                            Ангренажен ремък Dayco 2бр - 42 лева
                            Ангренажни рокли INA 4бр - 106 лева

                            Да не говорим, че пак в ОЛХ в момента има мнооого по-евтин вариант за ангренаж.
                            Сам не си вярваш, а си го написал. 148 лева за ангренаж. Сега не искам да злорадствам, ама 106 лева за четири ролки, при положение, че струват 16....
                            Ето ти и за 8В Пак Дайко 14 лв за двата ремъка и по 3.50 за двете ролки. С отстъпка стават още по-евтини.
                            Разбирам , какво веднага ще възразиш, но ако знаеш ще си вземеш само лягера с ролката, а не целия комплект.
                            Боби има неговата с карбуратори, ама кой знае защо не я кара, защото харчи над 12-14 на сто. Това е бутиков автомобил.
                            А за карбураторите пак си с делко.
                            Дайте да не бъркаме клисаря с първосвещеника.
                            Още повече, че има хора, които са карали моята 1.7 8В с Марели инжекцион и знаят за какво става въпрос.
                            Но, това е мое мнение!
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • Няма нужда да се спори за такива неща.За мен около 150 за ангренажен комплект не са никак много,при положение,че много съвременни коли изискват няколко пъти по толкова за същата процедура.Да използвам случая-Митко наистина ми помогна,като ми уреди един комплект за доста под тези пари.

                              Comment


                              • Нищо, трябва да има спор!

                                Иво, това за смяна само на лагерите го знам, но не мисля, че си струва риска.
                                33ките отдавна са излезли от масова употреба и само си говорим тука, но пък е добре да се знае.

                                И все пак, ремъците на 16в не са 90-100 лева!
                                145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                                www.ClassicCar-bg.com

                                Comment

                                Working...
                                X