Първоначално публикувано от vesselin777
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Чарколяк!
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ivan_petkov_stz Покажи съобщениеКак са уплътненията на черната колега? Кофти е че работят само делнични дни до 17 часа. Иначе един стоп бях поръчал и е ок. И цената беше ок. Нещо около 20тина лв. Явно е каквото им дойде на ум.
Уплътненията на комбито не погледнах, но на седана не бяха зле.ALFA 146 1.6 boxer 95 г. ЕХ; Subaru Impreza 2.0GX 04г.; ALFA 33 1.4 Imola 93г.
Comment
-
Ако искаш мотор за каране, 8 В е по-добрият вариант. До сега не знам нито една 16в да се кара постоянно. 16В е таралеж в задника. Цитирам един знаещ човек. Ако ти е за гъзария е отделен въпрос. Но за ежедневно каране 8В е по-добър.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Не виждам причина 16V да е лош ежедневен мотор.То е ясно,че и двата не блестят с въртящ момент,но 33-ката определено е много лека за мястото,което предлага.Иначе не планирам да я ползвам за ежедневка,но не се знае дали няма да се окаже достатъчно практична за целта.
Comment
-
Излезе една 146ца с боксер 16в мотор, в olx.bg
Проверявайте и там.
Comment
-
Първоначално публикувано от boris037 Покажи съобщениеАко моторът се ревизира старателно преди да се постави в колата, няма никакво значение дали е 8 или 16 клапана от гледна точка на надеждността. (мое мнение)
Обаче практиката показва, че 16В на 33ката бива скапвана много бързо. Чиста статистика. На 145/6 пък е вече скопена тесла.
Като сметнем, че обслужването на 8В е под 20 лв за ролки и ремъци, а на 16В само ремъците са около 90-100.......
Свещи делка, палци и прочие простотии.....
То не, че 8В ги няма, но много лесно му насаждаш един Марели инжекцион и колата става вече съвсем друга.
Но, това е мое мнение!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Давай да я видим тази статистика!
Тия цени също са малко нереални, Иво.
Ето какво съм плащал при ремонта на моя 1.7 16в мотор на Спринта :
Ангренажен ремък Dayco 2бр - 42 лева
Ангренажни рокли INA 4бр - 106 лева
Да не говорим, че пак в ОЛХ в момента има мнооого по-евтин вариант за ангренаж.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеАбсолютно си прав!
Обаче практиката показва, че 16В на 33ката бива скапвана много бързо. Чиста статистика. На 145/6 пък е вече скопена тесла.
Като сметнем, че обслужването на 8В е под 20 лв за ролки и ремъци, а на 16В само ремъците са около 90-100.......
Свещи делка, палци и прочие простотии.....
То не, че 8В ги няма, но много лесно му насаждаш един Марели инжекцион и колата става вече съвсем друга.
Но, това е мое мнение!
А пък на 16 клапановия ако се насади не Марели а карбуратор, е тогава става звяр!
Първоначално публикувано от coca-cola Покажи съобщениеНа някой да му се намира здраво табло за 3-та серия и читави вентилирани дискове.Зора е голям и започвам да губя търпениебати таралежа
Щом не мога да намеря време да сменя маслото, а доливам старо-прави сметкаalfa romeo sprint 1984
Comment
-
Стига с това че 16v са ненадежни-глупости!
Моята си бе ежедневка,никакви ядове.Хем и бях студент,тоест и парите ми стигаха за подръжка.
А лично знам за една 16v-на Свилен-която в продължение на 10 и повече години се караше всеки ден между 30 и 100км. и си пътуваше редовно из България и чужбина.
Спрете с тези измислени приказки!
Comment
-
Първоначално публикувано от coca-cola Покажи съобщениеНа някой да му се намира здраво табло за 3-та серия и читави вентилирани дискове.Зора е голям и започвам да губя търпениебати таралежа
---------- Post added at 20:20 ---------- Previous post was at 20:09 ----------
Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщениеДавай да я видим тази статистика!
Тия цени също са малко нереални, Иво.
Ето какво съм плащал при ремонта на моя 1.7 16в мотор на Спринта :
Ангренажен ремък Dayco 2бр - 42 лева
Ангренажни рокли INA 4бр - 106 лева
Да не говорим, че пак в ОЛХ в момента има мнооого по-евтин вариант за ангренаж.
Ето ти и за 8В Пак Дайко 14 лв за двата ремъка и по 3.50 за двете ролки. С отстъпка стават още по-евтини.
Разбирам , какво веднага ще възразиш, но ако знаеш ще си вземеш само лягера с ролката, а не целия комплект.
Боби има неговата с карбуратори, ама кой знае защо не я кара, защото харчи над 12-14 на сто. Това е бутиков автомобил.
А за карбураторите пак си с делко.
Дайте да не бъркаме клисаря с първосвещеника.
Още повече, че има хора, които са карали моята 1.7 8В с Марели инжекцион и знаят за какво става въпрос.
Но, това е мое мнение!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Няма нужда да се спори за такива неща.За мен около 150 за ангренажен комплект не са никак много,при положение,че много съвременни коли изискват няколко пъти по толкова за същата процедура.Да използвам случая-Митко наистина ми помогна,като ми уреди един комплект за доста под тези пари.
Comment
-
Нищо, трябва да има спор!
Иво, това за смяна само на лагерите го знам, но не мисля, че си струва риска.
33ките отдавна са излезли от масова употреба и само си говорим тука, но пък е добре да се знае.
И все пак, ремъците на 16в не са 90-100 лева!
Comment
Comment